Tuesday 19 March 2013

Game:Virtual City dan Smurfs Village

Ade 2 game yang dah setahun aku main, Virtual City ngan Smurfs Village. Daripada miskin sampai dah jadik kaya-raya.

Kalau berangan nak jadik Datuk Bandar ke Tok Penghulu Kampung ke boleh la main dua-dua game yang aku main nie. Memang enjoy, buat bandar pastu buat rumah, buat supermarket, buat macam-macam la sampai betul-betul jadik bandar yang maju dan canggih-manggih.

Tapi yang paling best kebaboommm ialah cinta hati aku aka En.Nazmi tetiba lak dapat ilmu mengehack dua-dua game yang dah setahun aku dok layan nie. Makanya...makin bertambah-tambah kaya la aku kan kan @_@ suka x terkata x terucap.

Tengok bukti yang aku tersangatlah kayanya. Duit ade berpuluh juta plus invest points pun beribu-ribu!!


Dengan adanya ilmu mengehack nie, aku cume perlu klik, klik dan terus klik jer berapa-berapa invest points and city credits yang aku nak, sampai naik lenguh-lenguh jari jemari aku.


Dan hasilnya, bandar aku jadik semakin indah dan maju. Hebat kan cinta hati aku...??Hehee...

Kalau dah terpedaya nak main game Virtual City nie boleh sedut kat  SINI.

No comments:

Post a Comment